Strefa klienta

Misja

            Najwyższym celem zakładu jest dbałość o klienta 

W trosce o ułatwienie komunikacji z klientem Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gąbinie uruchamia portal internetowy – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Z portalu mogą korzystać wszyscy klienci zakładu korzystający z usług dostawy wody i odprowadzania ścieków.  Po pierwszym otwarciu zakładki EBOK, zostaniemy poproszeni o  zarejestrowanie się na portalu. Do rejestracji potrzebny będzie numer klienta który znajdziemy na fakturze oraz podanie aktualnego adresu mailowego. Po weryfikacji danych, zostanie przesłany Państwu mail z tymczasowym hasłem dostępu do portalu.

Portal EBOK pozwala na dwustronną komunikację pomiędzy administratorem i klientem. Korzystając z portalu możemy  podawać odczyty wodomierzy, pobierać i drukować wystawione faktury, przeglądać dane archiwalne a docelowo będzie udostępniona możliwość regulowania faktur drogą elektroniczną. Korzystając z dobrowolnie udostępnionych kontaktów telefonicznych będzie można powiadamiać klientów o wystawionych fakturach, terminach odczytu, oraz zaistniałych awariach czy planowych pracach na wodociągu.

Informujemy również, że przynajmniej dwa razy w roku, inkasent lub inna upoważniona osoba posiadająca ważną legitymację służbową może przeprowadzić kontrolę zainstalowanych urządzeń pomiarowych. Ze względu na niebezpieczeństwo podszywania się oszustów pod pracownika wodociągów , każdy z pracowników zakładu posiada aktualną legitymację służbową ze zdjęciem w postaci identyfikatora formatu karty bankomatowej.(wzór legitymacji). Na rewersie legitymacji, znajduje się upoważnienie z określeniem delegacji na podstawie którego pracownik ma prawo przeprowadzić kontrolę działania urządzeń będących własnością zakładu .

Okres legalizacji wodomierzy wynosi 5 lat. Dotyczy on zarówno wodomierzy głównych instalowanych przez ZGKiM jak również wodomierzy do pomiaru wody zużytej bezpowrotnie, na przykład do podlewania ogródka. Prosimy o przestrzeganie tych terminów aby można właściwie zafakturować ilość wytworzonych ścieków.

                 Biuro Obsługi Klienta

                       Czynne w dni robocze

                     w godzinach 7:00 do 15:00

                                   KASA

                      czynna w dni robocze

                    w godzinach 7:15 do 14:15

Techniczne Biuro

Obsługi Klienta

czynne: pon-piątek 

w godz. 7.00 – 15.00

tel. 24 2675352

mail:techniczny-zgkim-gabin.pl

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

W Dziale Technicznym załatwiamy:

1. Wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

2. wwwwww

Taryfy i cenniki

Taryfa na dostawę wody i odprowadzanie ścieków obowiązująca na terenie Miasta i Gminy w Gabinie od 08.2018 r.

Wa.RET.070.1.402.3.2018 z dn. 31.07.2018 (5)  (pobierz)

 

Taryfa na dostawę wody i odprowadzanie ścieków obowiązująca na terenie Miasta i Gminy w Gabinie od 01.10.2021 r.

WA.RZT.70.157.2021_5 z dn. 30.08.2021 r  (pobierz)

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

ZGKiM Gąbin

Dystrybucja wody

Serdecznie zapraszamy

Skip to content