Strefa klienta
Misja
Najwyższym celem zakładu jest dbałość o klienta
W trosce o ułatwienie komunikacji z klientem Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gąbinie uruchamia portal internetowy – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Z portalu mogą korzystać wszyscy klienci zakładu korzystający z usług dostawy wody i odprowadzania ścieków. Po pierwszym otwarciu zakładki EBOK, zostaniemy poproszeni o zarejestrowanie się na portalu. Do rejestracji potrzebny będzie numer klienta który znajdziemy na fakturze oraz podanie aktualnego adresu mailowego. Po weryfikacji danych, zostanie przesłany Państwu mail z tymczasowym hasłem dostępu do portalu.
Portal EBOK pozwala na dwustronną komunikację pomiędzy administratorem i klientem. Korzystając z portalu możemy podawać odczyty wodomierzy, pobierać i drukować wystawione faktury, przeglądać dane archiwalne a docelowo będzie udostępniona możliwość regulowania faktur drogą elektroniczną. Korzystając z dobrowolnie udostępnionych kontaktów telefonicznych będzie można powiadamiać klientów o wystawionych fakturach, terminach odczytu, oraz zaistniałych awariach czy planowych pracach na wodociągu.
Informujemy również, że przynajmniej dwa razy w roku, inkasent lub inna upoważniona osoba posiadająca ważną legitymację służbową może przeprowadzić kontrolę zainstalowanych urządzeń pomiarowych. Ze względu na niebezpieczeństwo podszywania się oszustów pod pracownika wodociągów , każdy z pracowników zakładu posiada aktualną legitymację służbową ze zdjęciem w postaci identyfikatora formatu karty bankomatowej.(wzór legitymacji). Na rewersie legitymacji, znajduje się upoważnienie z określeniem delegacji na podstawie którego pracownik ma prawo przeprowadzić kontrolę działania urządzeń będących własnością zakładu .
Okres legalizacji wodomierzy wynosi 5 lat. Dotyczy on zarówno wodomierzy głównych instalowanych przez ZGKiM jak również wodomierzy do pomiaru wody zużytej bezpowrotnie, na przykład do podlewania ogródka. Prosimy o przestrzeganie tych terminów aby można właściwie zafakturować ilość wytworzonych ścieków.

Czynne w dni robocze
w godzinach 7:00 do 15:00
KASA
czynna w dni robocze
w godzinach 7:15 do 14:15
Nr konta Bank Spółdzielczy w Gąbinie
42 9013 0003 0000 0707 2000 0010
Techniczne Biuro
Obsługi Klienta
czynne: pon-piątek
w godz. 7.00 – 15.00
tel. 24 2675352
mail: techniczny@zgkim-gabin.pl
W Dziale Technicznym załatwiamy:
1. Wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (pobierz wniosek pdf)
2. wwwwww
Taryfy i cenniki
Taryfa na dostawę wody i odprowadzanie ścieków obowiązująca na terenie Miasta i Gminy w Gabinie od 08.2018 r.
Wa.RET.070.1.402.3.2018 z dn. 31.07.2018 (5) (pobierz)
Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
obowiązujący na terenie Miasta i Gminy Gąbin (pobierz plik pdf)
STATUT
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gąbinie
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
ZGKiM Gąbin
Dystrybucja wody
Serdecznie zapraszamy